Wednesday 23 February 2011

Ciasto hiszpańskie i drożdżowe bułeczki

Sesję zakończyłam już w piątek, więc ostatni weekend wykorzystałam oczywiście na robienie tego, co lubię, czyli gotowanie i akcesoriowe-DIY. Powiększyłam swoją kolekcję piórkowych dodatków-toczek-ozdoba do włosów i piórka na tasiemce w stylu hippie. Oprócz tego spędziłam pół soboty w kuchni, na co nie narzekam:) Z racji tego, że w moim domu kultywuje się tradycję: "Nie ma niedzieli bez ciasta/deseru/słodkości" to musiałam coś upiec. Tym razem wykorzystałam bardzo pomocną i uwielbianą przeze mnie książkę kucharską mojej babci. Zrobiłam bardzo proste ciasto hiszpańskie pomarańczowe z migdałami. Uwielbiam migdały dlatego tym bardziej chciałam wypróbować ten przepis. Dodatkowo, powstały słodkie bułeczki drożdżowe z drożdży pozostałych po pizzy, którą robiłam w tygodniu.










A.

4 comments :

  1. Mmmm, hiszpańskie ciasto! Już sama nazwa mnie kusi ;D Kurczę, przydałby mi się tu ktoś do pieczenia słodkości, bo notorycznie cierpię na brak wypieków...ah to ciężkie życie studenta na wyganiu, który na dodatek ma dwie lewe ręce do wszelkich zadań kuchennych xD
    Aaa ja byłam przez tydzień w ZG, ale z racji tego, że miałam 4 obszerne tomy zwiazane z historią sztuki do przeczytania na egzamin poprawkowy, nawet nie miałam za wiele czasu na wychodzenie z domu. Właściwie przez całe moje ferie udało mi się wyjść w celach rekreacyjnych tylko 2 razy...:/ A chciałam się z tobą zobaczyć i przekazać ci to co wciąż czeka cierpliwie na wpadnięcie w twoje ręce! No nic, jak tylko będzie to możliwe, dam ci niezwłocznie znać i się jakoś umówimy :D

    Jeeej, teraz będę cały wieczór myśleć o tych pysznościach twoich! ;)

    Besos ;*

    ReplyDelete
  2. @Karolajna:
    Współczuję:( Ja tylko w sumie ten tydzień wolny miałam, ale zawsze coś:P I jak poszła poprawka?

    Następnym razem musimy się spotkać! Może aura na dworze będzie bardziej sprzyjająca? :)
    W takim razie czekam niecierpliwie aż mnie nawiedzisz:D Pozdrowienia!
    xoxo

    ReplyDelete
  3. Mimo, że za kawą nie przepadam, to duet cappuccino i ciacho wygląda smakowicie :D :*

    ReplyDelete
  4. @Mała_Mi:
    Bardzo fajnie, że wpadłaś;) Ja za kawą także nie przepadam, chociaż sam zapach uwielbiam xD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...