Saturday 6 August 2011

Holiday vol.1

Po krótkiej nieobecności w końcu notka. Notka o tym, co i z kim robiłam w Przełazach. Byłam świadkiem gościnnych występów Moniki (Nigdy wiecej!), graliśmy w darta, pływaliśmy rowerkiem wodnym, odwiedziła mnie Ewa (przepraszam za wszystkie traumy związane z Moniką), spotkaliśmy profesora Budzika (YEY!), tańczyłam Bombonierkę z wujkiem Darkiem i jak zwykle oglądaliśmy filmy i seriale:) A ja nawet zanurzyłam nogi w jeziorze! Tak! Może w przyszłym roku wejdę do wody po kolana? Któż wie, jak szaleć to szaleć :D (Oczywiście żartuję. Tam jest zdecydowanie za dużo słońca) I wydaje mi się, że trochę się opaliłam (to już jest paranoja xd).
Ale koniec przynudzania! Zapraszam do galerii( jest bardzo zacna)* :P

*Ze względu na ilość zdjęć, muszę rozdzielić je chyba na 2 lub 3 posty ;)

Ja i sir Charles (wedle życzenia :) )

XD

Bo klimat to podstawa :) +Monika próbuje zaprzyjaźnić się z Ewą :P


Monika i jej wieczorne występy


Jezioro Niesłysz



Ewa i jej "różowe" alter ego



XD No comment


Taaak:P A o tym już w następnym poście :)

Pozdrowienia!
Agnieszka :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...