Saturday 20 April 2013

Diana F+ photos vol. 1

 W końcu wywołałam swój pierwszy film z Diany F+, a raczej z trzech filmów :P Nie jestem do końca zadowolona z wyników, bo zdjęcia są bardzo rozmazane, ale jednak muszę przyznać, że mają w sobie piękno i urok. Ogólnie rzecz ujmując, jestem bardzo zadowolona z tego fotograficznego eksperymentu i mam zamiar go kontynuować. Mam nadzieję, że następna porcja zdjęć będzie jeszcze lepsza! :)


I've finally had my Diana F+ film developed. I'm not totally satisfied with the results, but I must admit, they have some kind of charm and beauty although they are too blurry. All in all, it was a fantastic photographic experience that I'm going to continue. Hopefully, my next batch of photos will be even better! :)


*I want to thank Ania, Kaja and Paulina for being so sweet and letting me post these pictures :) (of course, they had to supervise my choice of photos, but at least they are present in them) xD


xoxo,
Agnieszka

5 comments :

  1. Mogłabyś jeszcze wrzucić ostatnie zdjęcie z dansów (Twoje znaczy się, nie moje ;p), fajnie tam wyszłaś :)
    PS Kai przecież tu nie ma, to ze jej głowa lewituje nad moim ramieniem to jeszcze nic nie znaczy ;p

    ReplyDelete
  2. A z naszego wypadu? to najwyżej wrzucę w któryś dzień ;)

    Niestety, innego zdjęcia nie chciała xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ależ nie, tzn. byle nie moje zdjęcie, taki wytrzeszcz tam mam, i zdjęcie jest wyraźniejsze niż myślałam ;p
      Ano domyślam się, że zbanowała access ;)/

      Delete
    2. Ale nie wiem, czy zauważyłyście, niby lewituje, ale ktoś jakby ją tam jakieś monstrum chciało chapsnąć (ta ręka co ją obejmuje), ale wszyscy wiedzą, że te łapska to moje są, haha!
      no ale focie boskie, mają swój urok ;) widać przynajmniej że Agowe imprezki to nie są przelewki :D XD

      Delete
    3. Skoro tak mówisz :) Jakoś w maju planuje następną. Najlepiej koło tych wolnych dni, ale to muszę się z Wami ugadać, żeby Ania w mieście była :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...