Thursday 11 April 2013

Prezenty :)

Chciałam się dzisiaj Wam 'pochwalić' upominkami, które otrzymałam na spotkaniu w sobotę.

Jeszcze raz chciałam podziękować za te wszystkie cudowne rzeczy ;)





Już samo opakowanie mnie urzekło. Byłam taka ciekawa, co znajduje się w środku, że wzięłam się za odpakowywanie od razu xD Paczuszka zawierała 3 herbaty: oczyszczającą, zimową oraz imbirową, sezamki i woreczek zapachowy z płatkami róży :) Herbatki nie do końca mi zasmakowały, ale za to sezamki były dobre, a i woreczek też pachnie pięknie.


 Pięknie i intensywnie pachnąca saszetka do szafy. W mojej już zawisła, a w Waszej, dziewczyny?

Od Big Active dostałam pyszną i aromatyczną herbatę zieloną z owocem pigwy. Jest naprawdę bardzo smaczna, a ten zapach... Cały czas siedzę z nosem w opakowaniu ;)

Firma Conte podarowała nam rajstopy i pończochy. Bardzo praktyczny prezent, a poza tym, pończoch nigdy za wiele :)



Silcare podarowało mi lakier w bardzo  ładnym, różowym odcieniu, olejek do paznokci o zapachu wanilii oraz krem do stóp. Jak zwykle fanką różu nie jestem, to coś czuję, że ten lakier często będzie gościł na moich pazurkach ;)

Vipera
 
Od Vipery dostałam puder prasowany o bardzo ciemnym kolorze. Nie jest to mój kolor, a bronzera też nawet nie używam więc dałam go mamie. Za to podoba mi się lakier w kolorze nude oraz cienie-oliwkowy i niebieski. Będą świetne do makijaży w stylu lat 60.

 

Jestem bardzo zadowolona z tego prezentu. Kosmetyki mają piękny orzeźwiający zapach i pojawiły się akurat, kiedy szukałam czegoś do twarzy. Dobre wyczucie :)

 Handsome Men

Te kosmetyki, co prawda są do włosów falowanych i kręconych, ale i ja będę ich używać, ponieważ chronią włosy przed negatywnym działaniem temperatury. Przydadzą się, ponieważ czasami zdarza mi się suszyć włosy suszarką.

 
Jestem naprawdę zachwycona tą bransoletką. Podoba mi się kolor i same koraliki. Jedyne zastrzeżenie mam do charmsa, ale mam zamiar zamienić go na jakąś inna zawieszkę.

Prezent od bydziubeka był naprawdę ładnie zapakowany. Składał się z gumowej bransoletki oraz kubka. Kubków nigdy za wiele, że tak się wyrażę, ale niestety bransoletka nie jest w moim stylu :( Za to mojej siostrze się podoba.  

xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...