Thursday 11 September 2014

Happy! :)

Jak zwykle działam z dużym opóźnieniem, ale ostatnio nie mogę się wyrobić z ilością zdjęć do lekkiego obrobienia/wrzucenia, bo w moim wypadku to wcale nie taka prosta sprawa, ale już nie będę Was zamęczać procesem od zrobienia zdjęcia po wstawienie go tutaj :)

Powiem tyle, że patrząc na te zdjęcia uśmiech sam pojawia się na mojej twarzy, bo uwielbiam chłopaków i Zuzię :) Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa, że mogę popstrykać im trochę fotek, bo zwykle wszyscy się chowają gdy tylko zobaczą aparat (wiem, bo zachowuję się dokładnie tak samo).

W najbliższych planach mam jeszcze wrzucenie w końcu sesji Szymona, która ukaże się raczej w dwóch częściach i przeróbka Szczerbatka z "Jak wytresować smoka", bo obiecałam to Zuzi. A na końcu zajmę się humorystycznym photoshopowaniem znowu z Szymonem w roli głównej :P Coś czuję, że tak szybko mi to nie pójdzie...Ale w międzyczasie zapraszam do galerii naszych wygłupów :)

(część zdjęć robiona jest przez Bartka i Szymona - w przeciwnym razie w ogóle bym nie miała żadnego zdjęcia xD)





Gooosh, jak ja jestem dumna z niektórych zdjęć. Szczególnie z tego ostatniego :*

xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...