Saturday 26 March 2011

Watercolor pencils, canvas and glitter

Lista moich "artystycznych" zapasów rośnie:) Ostatnio nabyłam brokaty sypkie w kilku kolorach, zestaw farb akrylowych, kredki akwarelowe, materiałowe kanwy pod akryl i to by było na tyle. Muszę jeszcze dokupić bloczki A5 i A4 kartek tekturowych do farb akwarelowych. Moje ukochane akwarelowe kredki są już gotowe do użycia. Tak się paliłam, żeby coś namalować/narysować akwarelami, a niestety narzędzi nie miałam. Gdy już wszystko jest zakupione to wena jednak uciekła... Może zajmę się tym, jak będę miała trochę więcej wolnego czasu? We'll see... Na pewno muszę namalować czerwonego ptaka, którego zobaczyłam na jednym z blogów. Jest przepiękny! ;) Muszę koniecznie wykonać ten projekt. Jak tylko coś stworzę, to od razu podzielę się z Wami efektami mojego braku talentu xD
A na razie tworzę kolejną koszulkę. Tym razem na zamówienie i z Buką, ale coś kiepsko mi to idzie...


P.S. Fanów akwareli zapraszam na tego bloga.

Edit: Koszulka z Buką już skończona!

Have a nice day!
Aga:)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...