Friday 23 September 2011

Muffiny z jabłkami i cynamonem/ Apple&Cinnamon muffins

Niby ostatnio mam więcej czasu (ale już niedługo to się skończy:( ) to jednak nie mogę się zabrać za dodawanie notek, a mam trochę niepublikowanych zdjęć. Mam jeszcze do pokazania Wam kilka zdjęć ze starociami/obrazami/biżuterią na jaką natrafiłam podczas Winobrania, jak również zakupu, którym chciałabym się Wam pochwalić.
Może jeszcze dzisiaj się za to zabiorę? Zobaczę, czy czas na to pozwoli, ale na pewno w ten weekend muszę się ze wszystkim uporać. Muszę również zrobić postanowienia dotyczące modowej strony bloga. Mianowicie, vintage'owe nowinki, niusy z kolekcji ubrań i dodatków, jak i przede wszystkim JA. Tak ja, ponieważ ostatnio raczej już nie wrzucam swoich zdjęć, co jest całkowicie sprzeczne z tym, co planowałam zakładając tego bloga. Tak więc muszę wziąć się w garść! i pokazać trochę zawartości mojej szafy. Ale uprzedzam: nie przestraszcie się mnie, ponieważ jestem w trakcie wychodzenia na prostą ze wszystkimi skórnymi problemami i wyglądam teraz trochę nieciekawie, szczególnie biorąc pod uwagę prawy profil:( Ale żeby wyglądać pięknie ( i zdrowo) trzeba się trochę nacierpieć. I ja jestem gotowa się tego podjąć :)

To kwestię wyjaśnienia mojej nieobecności, jak i przyszłej obecności na blogu mam załatwioną i mogę się zająć tym, co kocham najbardziej, czyli gotowaniem/pieczeniem.

Dzisiaj pieczemy: MUFFINY z jabłkami i cynamonem! Kocham cynamon i połączenie jabłek z cynamonem, więc jest to wymarzony przepis, aby go wypróbować:) Do tego trzeba korzystać z wrześniowych darów Matki Natury-jabłek...Z resztą jak mawia angielskie przysłowie:one apple a day, keeps the doctor away. I szczególnie w tym czasie przeziębień trzeba korzystać ze wszystkiego, co się da. Ja już coś o tym wiem, bo początek tygodnia przeleżałam w łóżku :P

I just love everything with apples and cinnamon! :) Really.  I think I can't live without these two. It's addiction. But what a delicious addiction! :P So now you understand why I'm posting this recipe. Enjoy!

Składniki:
  • 2 szkl. mąki
  • 1 szkl. cukru
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia lub sody oczyszczonej
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 1 jajko
  • 1 szkl. śmietany 18% lub pełnego mleka
  • 0,5 szkl. oleju roślinnego
  • 2 jabłka starte lub pokrojone w drobną kostkę
Suche składniki dokładnie łączymy z mokrymi. Dodajemy jabłka i delikatnie mieszamy je z masą. Ciasto wylewamy do foremek i pieczemy ok. 25 min w temperaturze 180 stopni C.

Ingredients:
  • 2 cups flour
  • 1 cup sugar
  • 1,5 teaspoons baking soda or baking powder
  • 1 teaspoon cinnamon
  • 1 egg
  • 1 cup milk or cream (18%)
  • 0,5 cup vegetable oil
  • 2 apples, grated or cut
Combine dry and wet ingredients. Add apples and mix everything well. Fill the molds with the batter and bake about 25 min at 180 degrees C.



 Pozdrowienia,
Aga

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...