Monday 5 September 2011

Wspomnienia zapisane na fotografiach II

Kolejna porcja zdjęć. Tym razem jestem już w domu i mogę wgrać ich tyle, ile tylko mi się podoba:) Na pewno nie stracę na to godziny jak ostatnio:P

W domu mam masę rzeczy do zrobienia. Trzeba zetrzeć kurz z półek, który zalega od ponad miesiąca i poukładać ubrania, bo teraz mam wszystko porozrzucane.  Jak już wszystko uporządkuję to może uda mi się jeszcze wyskoczyć na pare dni nad jezioro? Fajnie by było, bo niedługo będę miała 2 sezon Chuck'a... :)

Już nie mogę się doczekać premier seriali, na które czekam od wielu miesięcy: Jak poznałem waszą matkę, Merlina i  Fringe'a. Może i pożegnalny sezon It Crowd w końcu wyjdzie? :(
Także ten miesiąc zapowiada się pracowicie, pod względem seriali oczywiście :P Jakby ktoś mnie szukał-będę przylepiona do ekranu komputera :D


Leczo. Było pyszne, lecz straaasznie ostre. Jakoś tak mi się chili sypnęło za dużo :D

Obiecuję Ci, Ola, że to już ostatnie zdjęcie z Twoim udziałem. Nie gniewaj się, proszę :)











Siostra Monika i kuzynka Daria













xoxo
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...