Thursday 2 May 2013

Dog shoes xD

Te zdjęcia leżały zapomniane na dysku aż tu nagle sobie o nich przypomniałam :P Jackie wtedy dostał ode mnie te buty w prezencie ;) i musiał je wypróbować. Zawsze mnie to bawi, bo jak tylko mu je zakładamy to wierzga tylnymi łapami jak koń :P Kupiłam mu je (niestety ostały się tylko różowe, again!), żeby mu łapki nie pękały zimą na śniegu. Czasami mu je zakładaliśmy, ale to jak było już bardziej ekstremalnie na dworze. Mówiąc, zakładałyśmy mu je, mam na myśli moją siostrę, bo ja mu nie potrafiłam ich nałożyć xD


These photos spent a lot of time on my hard disk drive because I forgot about them completely. Jackie walks in them very funny, especially his back paws make silly movements just like in a horse! xD I bought them to protect his paws in a winter because there is much salt on our pavements :( But frankly, he doesn't wear them too often. Maybe I shouldn't have even bought them in the first place?

xoxo,
Agnieszka

7 comments :

  1. Wygląda w nich zabawnie xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, a jeszcze zabawniej w nich chodzi xD :*

      Delete
  2. Trochę wygląda jak workout babe, aż się chce zabrać na siłkę ;) XD
    A tak w ogóle się zaczęłam zastanawiać jak moje koty by to przyjęły... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już raz go ubrałam w wersji fitness lat 80. :P

      Koty nie były by chyba szczęśliwe, Jackie niezbyt za butami przepada :P

      Delete
    2. Koniecznie ubierz raz jeszcze i pstryknij focię ;))

      Trochę to po nim widać, chociaż na ostatnim zdjęciu już wygląda nawet pewnie siebie XD Podejrzewam że by puściły na mnie megafocha XD

      Delete
  3. Hahaha uśmiałam się! wygląda przezabawnie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem :D Uwielbiam patrzeć na te zdjęcia. Dobry humor powraca od razu :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...