Tuesday 9 October 2012

Fashion Tuesday #9

Witam po przerwie w tej serii postów :) Dzisiaj zamierzam Wam pokazać listę niezbędnych jesiennych rzeczy, które chciałabym mieć w swojej szafie. Kocham jesień, ale czyż już Wam tego nie mówiłam? :P Kapelusze, berety, ciepłe swetry, rajstopy i ciepłe spódnice to moje ulubione rzeczy. To będzie naprawdę piękna i wspaniała pora roku. Czy tak samo to czujecie? ;)


Hello after a break :) Today I'm going to show you the list of essential autumn pieces that I'd love to have in my wardrobe. I love autumn, didn't I tell you? :P And hats, berets, cosy sweaters, tights and warm skirts are all my favourite things to wear. It's going to be a beautiful and great season. Do you feel the same? ;)

xoxo,
Agnieszka


Source
Source
Source
Source
Source
Source

Source
Source
Source

Source





























Source
Source



Source
Source





Source
Source
Source
Source
Source

Source


3 comments :

  1. Zabij mnie, ale najbardziej podobają mi się te rajstopy z krajobrazem *.*

    ReplyDelete
  2. Nie zabiję, bo mi co prawda się wszystko podoba-dlatego to wstawiłam xD-ale te rajstopy są naprawdę super. Nigdy wcześniej takich wzorów nie widziałam :)

    ReplyDelete
  3. Tylko ciekawa jestem, jakby to wyglądało w realu, czy są na tyle kryjące... Bo z tym różnie bywa.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...