Friday 12 October 2012

Summer flowers in a cold autumn day

Dzisiejszy dzień był naprawdę ciężki i pracowity. Najpierw stałam wiele godzin w ogromnej kolejce, żeby złożyć podanie o stypendium. Potem trzeba było załatwić dodatkowe dokumenty przez co zaliczyłam jeszcze dwa urzędy. Ale jakoś to wszystko załatwiłam. A czy wspominałam, że musiałam biec przez miasto, żeby w ciągu 20 min dostać się do lekarza? No właśnie. Wpadłam zdyszana i wymęczona, ale zdążyłam! Potem udałam się do domu. W końcu :) Jeśli chodzi o mnie to biurokracja, urzędy i urzędnicy przyprawiają mnie o ból głowy i niepokój. Zwykle są niemili, patrzą na ciebie dziwnie, bo śmiesz o cokolwiek spytać. Ale tym razem byłam miło zaskoczona. Panie w urzędzie były dzisiaj wyjątkowo uczynne. Żeby tylko tak zawsze było! I tym pozytywnym akcentem kończę i życzę Wam, żebyście spotykali tylko miłych i pomocnych urzędników :)


Today's day was really hard and busy. first, I had to stand in a very looong queque for many hours in order to hand in my application for a scholarship. Then, I had to apply for other documents that I had missed before. So I went, turned up in another two offices. And did I mention that I had to actually run to appointment with my doctor? I had just 20 minutes and I stepped in right in time. I was breathless, but I did it! Later, I came back home exhausted. Finally :) As far as I'm concerned, all kinds of offices, bureaucracy and officials give me a headache and lots of anxiety. They're usually unpleasant, mean and blame you for asking any kind of question. But this time it was different. I was actually really surprised. The ladies in the office were really nice and helpful. I wish it was like that all the time! And with this positive ending I'm going to leave you now. And I wish you all the nicest and the most helpful people in your offices :)


Sukienka/Dress- H&M
Sweter/Jumper- ?
Rajstopy/Tights- ?
Buty/Shoes- CCC
Pasek/Belt - ? (mojej siostry, my sister's)
Kolczyki/Earrings- handmade by me :)

xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...