Wednesday 19 June 2013

Wishlist No. 4: 'Photography' Edition vol. 2

Raz na jakiś czas trzeba zrobić podsumowanie tego, co by nam się przydało i tym razem znowu zabieram się za sprzęt fotograficzny. Poprzednia wishlista nie została przeze mnie w pełni realizowana, ale przynajmniej kupiłam moją ukochaną Dianę, powiększyłam kolekcję Polaroidów, a i w ostatnim czasie dorobiłam się porządnego statywu i głowicy.

Mój fotograficzny majątek co prawda się powiększa, ale jest jeszcze kilka rzeczy, które mogłabym dorzucić ;) Jak wiadomo sprzęt fotograficzny, a szczególnie szkła do najtańszych nie należą, więc na razie przystopuję z zakupami. Poczekam też chyba z zakupem nowych szkieł, bo myślę, że w przyszłości zamienię mój aparat na pełną klatkę i wolę też kupować szkła kompatybilne z nowym aparatem. Niby można łączyć FX z DX, ale skoro mam płacić kupę kasy za obiektyw to przynajmniej wolę, żeby spełniał swoją funkcję.



 
  • akumulator zapasowy 69 zł EN-EL14
 
  • Nikkor 35mm f/1.8G DX 749 zł (planowałam kupić zanim podjęłam decyzje o zmianie aparatu w przyszłości na pełną klatkę)





  • filmy Polaroid Impossible Project ok. 24 US $
PX-70

PX-680
  • filmy 120mm: kolor ISO 400 i czarno-biały
***Postanowiłam po długim czasie pisania w dwóch językach powrócić jednak do pisania wyłącznie po polsku. Prowadzenie bloga w wersji dwujęzycznej jest niestety pracochłonne i czasami było to przyczyną, że rzadko zamieszczałam nowe posty. Zdecydowałam, że będę pisać po polsku, chociaż wolałabym po angielsku.***

xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...