Sunday 15 December 2013

:)

Po długiej (lub krótkiej jak kto woli) przerwie powracam do blogowania. Nawet nie wiecie ileż to razy już logowałam się i zaczynałam pisać nowy post, gdy to jakieś nieprzewidziane czynniki odklejały mnie od klawiatury :P Zupełnie jakby coś chciało mnie powstrzymać przed pisaniem :D

Ale już jestem. Mam nadzieję, że na dobre :) Pomimo tego, że na blogu nic się nie działo, nie znaczy to wcale, że u mnie w życiu było monotonnie. Trochę się działo, może nawet i za mało. Ale wracając do blogowania, mam przygotowanych mnóstwo nowych przepisów, słodkich i nie tylko, sporo zdjęć i rzeczy, o których chcę pisać.

To by było na tyle w kwestii mojego "powrotu", a od jutra szykujcie się na maraton muzyczny z pięknymi Świątecznymi piosenkami :) Tego się pewne po mnie spodziewaliście i nie zamierzam Was zawieść ;)

Dziękuję, że czekaliście na mnie, domagaliście się nowych przepisów (chociaż niektórzy xd) i byliście ze mną przez ten czas.

Pozdrowienia :)

xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...