Friday 14 March 2014

Winylowa biblioteczka vol. 1

Jako że ostatnio zajmowałam się tylko gotowaniem, chciałam trochę urozmaicić treści bloga :) Doczekałam się już dość sporej kolekcji płyt winylowych, ale niestety nie miałam jeszcze okazji się nimi "pochwalić".


Dzisiaj chciałam przedstawić Wam płytę Deana Martina "Dean of music". Nigdy nie ukrywałam tego, że Deana Martina uwielbiam i słuchać, i oglądać w filmach. Dlatego byłam bardzo przejęta i miałam normalnie łzy w oczach (nie żartuję!), gdy listonosz przyniósł mi przesyłkę właśnie z tą płytą. Uwielbiam jej słuchać i  trudno mi wybrać ulubioną piosenkę. Wszystkie są świetne, nawet "Baby, it's cold outside", które słyszałam już z milion razy w przeróżnych wersjach i wykonaniach. Jedynym wytłumaczeniem jest to, że Dean ma piękny głos, wspaniałe piosenki i nieodparty urok :)

Zapraszam do wysłuchania "Under the bridges of Paris" w wykonaniu Deana Martina:

xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...