Thursday 27 September 2012

D.I.Y. project:Brokatowe klamerki na zdjęcia + jak wyeksponować zdjęcia/ Glittery photo clasps + how to display photos

 Wiedziałam, że będę potrzebować czegoś ładnego, aby przyczepić moje polaroidowe zdjęcia. Po prostu nie mogłam schować ich ot tak na dno szuflady- to dopiero byłaby zbrodnia! xD Więc użyłam trochę brokatu, którego i tak mam pod dostatkiem ( dokładnie mówiąc cała skrzyneczka ;)) i teraz mogę się rozkoszować moim nowym widokiem znad biurka. Moja tablica korkowa nigdy nie wyglądała piękniej! :)


I knew that I would need something pretty to attach my polaroid photos. I just couldn't hide them at the bottom of my drawer- that would be a crime! xD so I just used some glitter (since I have a full box of it ;)) and now I enjoy my new over-the-desk view. My corkboard has never been prettier! :)


Potrzebne będą: drewniane klamerki, mod podge lub klej, brokat, nitka, pędzel.

You will need: wooden clasps, mod podge, glitter, thread, brush.


Miejsce pracy wyłożyć starą gazetą. Przygotować kartkę-na niej będziemy posypywać klamerki brokatem i przy okazji odzyskamy część brokatu. Klamerki pokryć klejem/mod podgem, posypać brokatem. Strząsnąć  nadmiar i zostawić do wyschnięcia. Następnie przygotowany sznurek zaczepiamy o tablicę korkową lub ścianę i przywieszamy do niego zdjęcia naszymi migoczącymi klamerkami. I gotowe! :)



Prepare your workplace  by laying a newspaper and a sheet of paper- here we will use glitter and, by the way, get back the rest of it. Spread mod podge over wooden clasps and sprinkle them with glitter. Shake off the excess glitter and let it dry completely. Then pin prepared thread to a wall/corkboard and attach your lovely pictures with glittery clasps. Voila! :)



xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...