Friday 7 September 2012

Polaroid SX-70 1000 OneStep Land Camera

Ten Polaroid został wprowadzony na rynek w 1977 roku. Nie mam do niego lampy błyskowej, ale to nie szkodzi i nie zamierzam takowej kupować. Ten model jest charakterystyczny ze względu na klasyczny "tęczowy" pasek z przodu aparatu, który uwielbiam :P Aparat korzysta z oryginalnego filmu SX-70, ale także z kompatybilnych filmów Impossible Project PX 70 i PX 100 (których w ogóle nie posiadam, a kosztują krocie- ok.60-90 zł za kasetkę, która robi 10 zdjęć. Ale musiałabym kupić film, ponieważ muszę sprawdzić czy mój nabytek jest całkowicie sprawny). Tak właśnie wygląda sprawa-bateria zasilającą aparat znajduje się w kasetce filmu więc bez zakupu się nie obejdzie. Dlatego na razie mój aparat jest jedynie pierwszym okazem w mojej kolekcji starych aparatów. Mam nadzieje, że niedługo kupię to, co trzeba i w pełni będę się rozkoszować magią zdjęć z Polaroida :)

O jejku, naprawdę potrzebuję więcej pieniędzy :( Jest tyle cudownych modeli polaroida, które chciałabym mieć. Miałam okazję kupić stary model, składany, ale moja oferta została przebita przez kogoś, kto był w stanie wydać na niego więcej niż ja. Więc nie jest mój. Naprawdę szkoda. Ale może następnym razem się uda?


This is Polaroid released in 1977. My version has no flashbar, but I don't intend to buy one. This model features the classic Polaroid 'rainbow' stripe on the front of the camera, which I love :P It  shoots original Polaroid SX-70 instant film and compatible Impossible Project PX 70 and PX 100 instant film (and BTW, I don't have any of these, so I have to buy one in order to check whether my camera is actually working). Having said this, my camera for the time being is just the first piece in my vintage camera collection. I hope to buy the film soon and enjoy the magic of the polaroid photos :)


Oh Gosh, I need more money :( There are so many models of Polaroid cameras that I'd love to buy. I had a chance to buy another polaroid camera- the old and folding model, but, unfortunately, somebody else was willing to give more money for it than me. So, it's not mine. Too bad. Maybe another time?


Więcej o aparatach polaroid możecie dowiedzieć się tutaj.


You can learn more about Polaroid cameras here.


xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...