Thursday 13 February 2014

Urodzinowa wishlista

Co prawda do moich urodzin jest jeszcze trochę czasu, ale pomyślałam, że wrzucę tu parę rzeczy :) Z resztą już dawno żadnej wishlisty nie robiłam, a przynajmniej w jednym miejscu będę miała to, co od jakiegoś czasu mi się podoba czy by mi się przydało.

Będzie to raczej krótka lista, bo ostatnio mam problem ze stwierdzeniem, co tak naprawdę mi się podoba czy czego potrzebuję. Doszłam do tego punktu, że większość rzeczy już mam. Oczywiście jak każdy chcę więcej, ale wszystko stopniowo :)


1. Syfon do bitej śmietany + naboje

Już kiedyś o tym myślałam, ale dopiero ostatnio pewien filmik o tworzeniu wykwintnych czekoladowych deserów przekonał mnie, że warto w syfon zainwestować. Są oczywiście syfony jeszcze droższe, bo wykonane w całości ze stali nierdzewnej, ale na początek ten będzie w sam raz :)

2. Gofrownica

Widziałam tyle genialnych przepisów na domowe gofry, ale nie mam w czym ich wypróbować :( Co prawda mamy starą gofrownicę, ale często się psuje, a poza tym tworzy małe gofry w kształcie serduszek. Mi chodzi o coś bardziej klasycznego, czyli o gofrownicę prostokątną.

3. Maszynka do lodów

Może zbyt dużo lodów nie robię ani też nie jestem ich wielką fanką, ale o wiele smaczniejsze są gładkie i "miękkie" lody niż twarde jak kamień i z kryształkami lodu, co niestety zwykle dostaję po mrożeniu masy i miksowaniu jej co jakiś czas. Moje lody na pewno byłyby o niebo lepsze z tej maszynki, a dodatki by nie ulegały rozdrobnieniu przy każdym użyciu miksera.

4. Rozmówki polsko-czeskie

Co tu dużo mówić, kocham Czechy i Czechów od zawsze :) W końcu wypadałoby zapoznać się bliżej z tym ciekawym językiem, bo samo 'Ahoj" już mi nie wystarczy xD Myślę, że na początek ta książeczka byłaby dobra. Nigdy nie wiadomo, co się przyda w przyszłości, a że marzy mi się przeprowadzka w te strony to czas zacząć się uczyć.

xoxo,
Agnieszka

2 comments :

  1. Maszynkę do lodów mam i ... nie wiem jak mogłam bez niej wcześniej żyć. Lody są idealne !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...