Wednesday 28 March 2012

Krótkie i rude/ Short and red

 W końcu! Dzisiaj ścięłam włosy i pofarbowałam je na rudo ( prawdę mówiąc, za wszystko jest odpowiedzialna moja siostra- wielkie dzięki Monia! ). Już od tak dawna marzyłam, o tym, aby zostać rudzielcem. Teraz, na szczęście, jestem już członkiem klubu ludzi o najpiękniejszym kolorze włosów na ziemi- moim subiektywnym zdaniem, oczywiście. Nawet nie wiecie jak jest mi z tym dobrze.

Finally! Today I had my hair cut and dyed red (my sister is fully responsible for my new looks- thanks Monia! ). It was my dream for so so long to become a redhead! ;) Now, I've joined the club of people with the prettiest hair colour on Earth- in my subjective opinion, of course. You can't even imagine how good it feels.


xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...