Saturday 3 March 2012

Prezent przedurodzinowy/ My pre-birthday gift

W końcu! Moje marzenie się spełniło. Zrobiłam sobie prezent z okazji moich nadchodzących 21 urodzin i kupiłam lustrzankę :) Zbierałam, zbierałam i uzbierałam. Kupiłam Nikona, tak jak z resztą planowałam. Jestem teraz szczęśliwą posiadaczkę modelu D5100 z obiektywem 18-55mm. Na razie jeszcze nie wiem, co i jak, ale mam nadzieję, że się to wkrótce zmieni. Cieszę się, że w końcu zdjęcia, chociaż w części będą oddawały prawdziwe oblicze rzeczy/jedzenia, które fotografuję :) Dodatkowo kupiłam najprostszą cyfrówkę "mini" Kodaka (Kodak Fun Saver digital), żeby robić zdjęcia na różnych wypadach, gdzie wielka torba z obiektywami jest niewskazana :P


Finally! My dream came true. I made myself a wonderful gift because of my 21st birthday and I bought a digital SLR camera. It's Nikon D5100 18-55m. I'm truly happy that my photos will be more accurate and will present the beauty of things/food I take picture of. In addition I bought a small, regular digital camera (Kodak Fun Saver digital) in case of taking photos during some events where a big bag full of lenses will be just unnecessary :)
I hope that my photographing skills will grow with time and practice :P



Zdjęcia znalezione w Internecie./Pictures found via the Internet.

xoxo,
Agnieszka :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...