Thursday 13 December 2012

FAROUK/AMBASADAPIĘKNA.COM




Kolejna notka, kolejne prezenty od zacnej firmy :)

farouk.pl / ambasadapiekna.com

Jako, że moja siostra jest ucząca się fryzjerką to te produkty nie są mi obce, ponieważ na nich pracuje. Lubię wszelkiego rodzaju jedwabie do włosów, spray'e i inne tego typu specyfiki :)

Zostałam obdarowana nastepującymi rzeczami:
-jedwab do włosów firmy CHI
-szampon Biosilk zagęszczający włosy
-spray Biosilk chroniący włosy przed temperaturą



 Jedwab jest idealny. Wystarczy niewielka kropla, aby pokryć włosy ( u mnie od połowy długości). Włosy są gładkie, lśniące i przyjemne w dotyku.

Szampon ma bardzo przyjemny zapach i dobrze się pieni. Raczej po tak krótkim czasie nie zagęści mi włosów i dobrze, bo z natury mam wystarczająco gęste. Już bardziej geste byłyby udręką :P

Spray ochronny to bardzo przydatna rzecz. Chociaż prostownicy nie ożywam, lokówka idzie w ruch raz na ruski rok, to jednak z suszarki korzystam co drugi dzień (szczególnie w okresie jesienno-zimowym). Ciesze się, ze chociaż w ten sposób obronię trochę moje włosy przed zniszczeniem od temperatury :)

xoxo,
Aga

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...