Thursday 13 December 2012

ZIAJA



Ziaja- cóż mogę powiedzieć- znam dobrze i stosuję ja i cała moja rodzina od dawna- szczególnie kremy różnego rodzaju. Uwielbiam tą serię, bo ma smakowity zapach. W zaufaniu powiem, że moja siostra ma chrapkę na ten zestaw, bo wersja z masłem kakaowym to jej ulubiona :D

Dodatkowo dorzucili sporo próbek z serii Med, co jest naprawdę fajne, bo są to produkty dla wrażliwszej cery i wymagającej np. z trądzikiem, czyli mojej, niestety.

 Podarunki od firmy Ziaja uwzględniają:
-masę próbek serii Med
-maska do włosów z masłem kakaowym
-odżywka do włosów z masłem kakaowym
-szampon wygładzający do włosów suchych i zniszczonych z masłem kakaowym


A więc jak już zauważyłyście motyw przewodni to masło kakaowe, które smakowicie pachnie, że aż chce się spróbować :P

Oprócz zapachu, przyciąga konsystencja i wydajność zestawu. Szampon sprawdza się u mnie dobrze, pomimo tego, że mam włosy tłuste, ale używam go naprzemiennie z innymi specyfikami. Jak już wcześniej pisałam, odżywek i masek mogę używać jedynie na końce, ale to niczemu nie przeszkadza :) kosmetyki spełniają swoje zadanie i dobrze odżywiają włosy. Dodatkowy plusem w wypadku każdego produktu Ziaja to dobra cena (za dobrą jakość). :) Na pewno po zakończeniu tego zestawu zakupię jeszcze jeden, tym razem może w wersji oliwkowej :)

xoxo,
Aga

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...