Tuesday 18 December 2012

Świąteczny wieniec DIY/ Christmas wreath DIY

 Kocham Święta Bożego Narodzenia i mogłabym spędzić cały rok słuchając starych kolęd, piekąc pierniczki. Nie wspominając o robieniu Świątecznych słodyczy! Naprawdę uwielbiam ten czas w roku, a żeby jeszcze bardziej to uczcić i uczynić mój dom jeszcze bardziej strojnym, w końcu zrobiłam wieniec Świąteczny. Trochę to zajęło, bo sztuczne kwiaty kupiłam rok temu. jak to ja. To istny cud, że ten post w ogóle pojawia się przed Świętami xD



I love Christmas and I could spend a whole year listening to old carols and baking gingerbread cookies. Not to mention making festive candies! I just love it and I think there's nothing better thanb this time of year. Just to make it even more festive around my home, I finally used my plastic flowers which I bought like a year ago. Yeah, I'm fast. It is really a miracle that I write that post before Christmas xD


Potrzebne będą: gotowa baza pod wieniec, sztuczne kwiaty, ozdobne gałązki, szyszki, orzechy, pistolet na gorący klej, etc.

You will need: bought wreath or made by you, plastic flowers, hot glue gun, decorative twinkles, nuts, pine-cones, etc.


Instrukcje są bardzo proste: po prostu układamy nasze ozdoby w jakiś wzór, a potem wszystko przyklejamy i gotowe! :)

The instructions are very easy: first, you have to arrange your decorations and then glue them. That's really all! :)


xoxo,
Agnieszka :)

2 comments :

  1. barrdzo ładnie, podziwiam zapał :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ;) U mnie z zapałem to różnie xD ale pomysły zawsze są. A z resztą uwielbiam takie artystyczno-praktyczne projekty.

      Pozdrowienia! :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...