Friday 28 December 2012

Liebster Award

Chciałam bardzo podziękować Ani za nominację do Liebster Award :) Jak się domyślacie będą pytania i odpowiedzi. Zapraszam.

 
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość do rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował.



1. Co najbardziej na świecie Cię denerwuje?
 
Niesprawiedliwość.
 
2.  Gdybyś mogła wybrać darmowe wakacje gdzie byś pojechała?
 
Do Korei Południowej ;)
 
3. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
 
Tak naprawdę słucham różnych rodzajów muzyki, ale przeważnie:  rocka i jakiejkolwiek muzyki z lat 50. 60. i 70. (szczególnie classic rock i pop).

4. Jak widzisz siebie za dziesięć lat?
 
Mam nadzieję, że będę lepsza niż jestem teraz (pod wieloma względami), będe robić to, co kocham i będę swoją własną szefową :P
 
5. Z czego nie potrafiłabyś zrezygnować?
 
 Z moich pasji, zasad i ludzi, na których mi zależy.
 
6. Ulubiony smak herbaty?
 
Mam trzy faworyty: miętowy, zielona z cytryną oraz Earl Grey.
 
7. Twoja ulubiona książka dzieciństwa?
 
 Nie pamiętam :(

8. Jak długo potrafisz spać?
 
To zależy jak bardzo potrzebuję snu :P  Ale nie jestem rekordzistką. Zwykle śpię 6-8 godz.

9. Zapach, który sprawia, że burczy Ci w brzuchu?
 
Nie ma takiego zapachu :P Zwykle to ja najpierw jestem głodna i burczy mi w brzuchu XD 

10.  Co poprawia Ci humor?
 
Muzyka, zabawny serial/film/książka lub wspomnienie ;)
11. Miesiąc, z którym wiążę najcudowniejsze wspomnienia to...
 
Nie mam takiego miesiąca. 

Wiem, że powinnam w tym miejscu wstawić listę blogów oraz pytania, ale zdecydowałam, że na tym poprzestanę, bo jedyne polskie blogi jakie znam i mogłabym je wyróżnić, wyróżniła już Ania, która zaprosiła mnie do zabawy :) Nie chcę dziewczyn aż tak nadwyrężać XD Być może gdy już powiększę grupę lubianych przeze mnie rodzimych blogów to wznowię tą zabawę.

Ale do tej pory post pozostanie niedokończony.

xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...