Thursday 13 December 2012

PILOMAX



Tym razem przedstawiam podarunek od firmy Pilomax.

Ciesze się z tego zestawu, ponieważ moje włosy, chociaż zdrowe są, to i tak przyda im się jakaś maska wzmacniająca, a wstyd się przyznać-nigdy takowej na włosach nie miałam. Jeśli chodzi o moja czuprynę- wychodzę z założenia, że im mniej tym lepiej i na razie wychodzi mi to na dobre. Ale nie powiem, raz na jakiś czas trzeba im święto urządzić i trochę nawilżyć. Żeby nie było :P

Maski szczególnie nakładam na końce ze względu na przetłuszczające się włosy i zauważam poprawę końcówek, które są bardziej odżywione i lepiej się rozczesują. Dodatkowo włosy ładnie się układają, a nie puszą (co czasami mi się przy końcach zdarza).

xoxo,
Aga

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...