Thursday 13 December 2012

OFEMININ.PL



 Tym razem notka poświęcona portalowi ofeminin.pl, który obdarował mnie tymi prezentami podczas spotkania z blogerkami:


OFEMININ.PL sprezentował mi:
-produkty Barwy( 2x mleczko do mycia ciała pod prysznic, 2x krem do rąk nawilżający, krem pielęgnacyjny do stóp oraz mydło antybakteryjne w płynie)
-maseczkę Bielendy (peeling+maseczka, seria Bawełna)


Jak już wcześniej pisałam bardzo lubię Barwę, a i produkty Bielendy są mi znane dlatego jak najbardziej na plus.

Szczególnie cieszę się z kremów do rąk, bo ciągła praca w kuchni daje się mi we znaki i mam przesuszoną skórę oraz z mydła antybakteryjnego w płynie- zabija bakterie i przy tym pięknie pachnie ;)

Krem do stóp też jest bardzo dobry, ponieważ ma ładny zapach i po jego użyciu zauważa się, ze stopy są dobrze odżywione. 

Peeling enzymatyczny+maseczka do zgrany duet, który najpierw ładnie oczyszcza zrogowaciały naskórek, a potem lepiej nawilża skórę i pozostawia ja miękką i gładką w dotyku.


xoxo,
Aga

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...