Thursday 13 December 2012

GOSH


 
 A oto zestaw, który otrzymałam od firmy Gosh...

Zestaw Gosha jest naprawdę świetny. Zestaw cieni do smokey, róż, cień pojedynczy, błyszczyk, maskara, eyeliner czy lakier do paznokci- moje kolory ;) I dodatkowy plus to ładne i wytrzymałe opakowania, które mają dobre zamknięcia i nie trzeba się martwić, że coś się pokruszy.

-Cienie smokey sa dobrze napigmentowane i dobrze się rozcierają. Dodatkowy plus za małą ściągę z nakładania ;)

-Cień różowy ma ładny koralowy odcień ze złotymi drobinkami :*

-Kolor lakieru to strzał w 10! Uwielbiam takie fiolety.

-Tusz ładnie pokrywa powieki, jest głęboko czarny, ale nie podkręca moich super-prostych rzęs. Ale się nie przejmuję, bo żaden tusz tego nie robi.

-Błyszczyk ma piękny odcień i jest dosyć trwały. Mały minus to to, że jest dosyć klejący :P

-Róż tez bardzo mi się podoba, ponieważ ma świeży, koralowy odcień i nawet dobrze mi się go nakłada. A ja mistrzynia makijazu nie jestem xD

-Eyeliner jest w kolorze ciemnego granatu, prawie czerni. Aplikuje się go dobrze i jest trwały. Nie rozmazuje się.



xoxo,
Aga

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...