Sunday 27 November 2011

Blue rose

Ostatnio zrobiłam sobie prezent i zamówiłam mój upragniony gorset w wisienki. Teraz tylko czekam aż, w któryś dzień dostanę paczkę i go wypróbuję. Zamieszczę też krótką recenzję. Jedyna rzecz tylko, której zawsze nie jestem pewna to rozmiar. Miejmy nadzieję, że tym razem wybrałam lepiej niż ostatnio :D

A w międzyczasie mój gorset atłasowy. Zawsze dobry element każdego stroju :)

Some time ago I made a gift for myself- I bought my dreamy cherry underbust corset, but I still have to wait for the parcel :( To make up for that time I wore my old underbust black corset which is a perfect element of every outfit :)





Gorset overbust/Corset underbust- Restyle
Spódnica/Skirt- sh
Buty/Shoes- CCC
Bluzka/Blouse- sh
Rajstopy/Tights- ?
Kwiat do włosów/Flower Hair Clip- DIY

Udanej niedzieli! Have a nice Sunday!
Aga

P.S. ja wracam do lukrowania pierniczków- czekają na mnie aż 3 porcje :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...