Wednesday 2 November 2011

Pretty little things

W poniedziałek wybrałam się na szybkie zakupy do dwóch hurtowni, aby uzupełnić zapasy pięknych rzeczy. Najpierw wybrałam się do hurtowni cukierniczej DekorPol, o której już kiedyś tu wspominałam. Kupiłam 2 tylki do kremu, duże, takie, za którymi uganiałam się od wakacji :P Do tego 2 duże i 2 małe plastikowe rękawy cukiernicze, folia ze wzorem do czekolady oraz 4 nowe posypki ;) Mam nadzieję użyć tych cudeniek już niedługo i wtedy pokażę Wam moje nabytki.

Drugi punkt zakupów to hurtownia kwiatowa na ul. Wyspiańskiego. Wszystko to, co kupiłam znajdziecie na zdjęciach. (Dodatkowo wzięłam cały rulon folii do pakowania kwiatów. Przyda się już niedługo do pakowania pierniczków!)

Sztuczne kwiaty: cena: od 50 gr do 1,20 zł za sztukę

Wstążki: cena: 3.50, 3.70, 3.70 (od góry)
Miłego dnia!
Agnieszka :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...