Monday 10 January 2011

!Technical difficulties!

Niestety mój komputer kolejny raz odmówił mi posłuszeństwa:( ostatni raz miało to miejsce w czerwcu, no i teraz... Wszystkie zdjęcia, dokumenty, pliki, etc. zostały na nim. I co ja teraz zrobię? Muszę dać go do naprawy, bo tym razem sama sobie nie poradzę. Na początku myślałam, że to karta graficzna, ale teraz już sama nie wiem... być może to jakaś spawa systemowa. Oddam go i oczywiście wróci za miesiąc znając możliwości informatyków w serwisie gwarancyjnym, chociaż (to dziwne, ale) mam nadzieję, że już mi się gwarancja skończyła, bo tak będzie bezpieczniej. Wiem, co mówię xD Tak więc nici z kolejnej porcji zdjęć:( A po prostu wiem, że umieracie, żeby je zobaczyć! Just kidding xD Tak więc nie zawieszam bloga (nie cieszcie się więc!) i chwilowo będę korzystać z laptopa, który mnie wkurza. Teraz stoi sobie u mnie na biurku i, gdy tylko chcę coś napisać... odruchowo wyciągam rękę po klawiaturę od niedziałającego komputera xD Przyzwyczajeń się nie zmienia z dnia na dzień. Co to, to nie!  :)





See ya!
~~~
Agnus

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...