Sunday 10 July 2011

At lake

Kilka zdjęć z soboty. Zdjęcia robiła mi kuzynka Daria. Miejsce: Ośrodek campingowy, Przełazy.
Stylizacja: połączenie Tim'a Burton'a z królową Wiktorią :P
(Tak ubrana poszłam na urodziny siostry. Ona jak tylko dowiedziała się, że tak się ubieram, stanowczo zakazała mi przychodzić. Ja oczywiście i tak poszłam. Nie to, że chciałam. Musiałam nadzorować catering na imprezie :P )

Cały dzień przechodziłam w tej sukience i gorsecie. Pomyślałam, że mogłabym zacząć trening z gorsetem, ale jak to wyjdzie, zobaczymy. Ciężko jest nosić gorset codziennie przez kilkanaście godz., a szczególnie gdy na dworze jest tak gorąco. Ale pierwszy dzień mam za sobą. Jak z resztą? Ciekawe czy jestem taka konsekwentna, okaże się:)
Mam zamiar nabyć w najbliższym czasie jeden lub dwa gorsety. Ale co najlepsze, mam zamiar jeden sama uszyć… tzn. z dużą pomocą mamy :P Tym razem muszę spróbować swoich sił w szyciu:)

*Babeczki wbrew mojemu nastawieniu i zdenerwowaniu smakowały wszystkim, nawet mnie. Ciasteczka piwne też znalazły swoich smakoszy więc pieczenie można zaliczyć do udanych, ale co przeszłam to moje... :P

Monika: 'Świetnie wtapiasz się w tło' :P

Po długiej przerwie wracam do tego, co uwielbiam: TopGear!!!

Bo czytać trzeba


Jezioro Niesłysz...:)






Moje ulubione :)

Musiałam potem wyciągać jakieś chwasty z włosów :P

Sukienka: sh
Gorset: restyle.pl
Buty: XD klapki z kwiatkiem XD naprawdę tu pasują… ale w końcu na campingu jestem, nie?
Biżuteria: pierścionek, kolczyki- Katherine- hurtownia sztucznej biżuterii

2 comments :

  1. aaaa ! :)
    Kozacki fotograf pewnie robił te zdjęcia, dobra jest. ;d

    :*

    ReplyDelete
  2. Tak:) Dzięki Daria za pomoc :P Jesteś niezwykle skromna XD

    Pozdrowienia dla Tych z piętra niżej! :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...