Wednesday 6 July 2011

Crumble

Uwielbiam kruszonkę! To właśnie jest moją ulubioną częścią ciast: drożdżowego, kruszańca ... Ja po prostu kocham jak coś chrupie  (oczywiście nie w kościach:P ) A że nadarzyła się cudowna okazja i mama kupiła miseczki ceramiczne(przeznaczone do creme brulee) to jak mogłam tego nie wykorzystać, no jak?

 Wystarczyło pokroić kilka brzoskwiń, jabłek,  dodać cynamon, migdały i kruszonkę, i zapiec w piekarniku. Pyszny, szybki, prosty, letni deser dla niewymagających. Najlepsze jest to, że kruszonka pasuje do wszystkiego, czyli można wykorzystać jakiekolwiek owoce. Na pewno da się też zrobić wersje nie-deserowe kruszonki: warzywa z jakimś serem lub pod beszamelem.  
Teraz mogę eksperymentować, bo w końcu doczekałam się odpowiednich naczyń!
I może w końcu Glitzy chocolate puddings przepisu Nigelli wyjdą jak puddingi, a nie jak moje ukochane muffiny… XD

*Zapraszam też na kolejne posty. Mam nadzieję, że teraz będę częściej zaglądać na bloga skoro jutro oficjalnie zaczynam WAKACJE! Już zapowiadam, że w piątek będziemy piec ciasteczka piwne i babeczki urodzinowe dla Moniki. (Co prawda urodziny już miała, ale im więcej przyjęć tym lepiej, right? :P) No i może w międzyczasie wrzucę zdjęcia moich DIY-akcesoriów do włosów.








xoxo
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...