Wednesday 20 July 2011

Richard ♥

Myślę, że niektórzy wiedzą, o którego Richard'a chodzi, jeśli nie to Wam powiem:P Mianowicie, chodzi o Richard'a Hammond'a, prowadzącego Top Gear, ale także Brainiac czy Wipe Out. Nie od dziś wiadomo, że Go kocham  ( TAK, nie boję się tego słowa! :P) Jego twarz uśmiecha się do mnie z wyświetlacza telefonu, a jego felietony czytam w magazynie TG. Cóż można o nim powiedzieć? Słowa są zbędne. Wystarczy spojrzeć w jego oczy :) Nazywany jest Hamster, ale dla mnie to po prostu stary (nie to, że jego wiek mi nie pasuje-w końcu rówieśnik mojej mamy xd) dobry Richard.

A teraz najlepsze...zrobiłam sobie koszulkę z Jego podobizną i mam zamiar ją dumnie nosić :P




Jeszcze tylko wyprawa do hangaru TG na kręcenie odcinka, ujrzenie Richard'a na żywo ( i może rozmowa z Nim) i mogę umrzeć szczęśliwa! :)

P.S. Mój kuzyn Mikołaj nadal myśli, że Richard to mój chłopak, bo zobaczył go na tapecie komórki, a moja siostra to potwierdziła. Dzięki Monika!

Pozdrawiam Wszystkich, a szczególnie Richard'a, jeśli to czyta :P
Agnieszka

2 comments :

  1. Aż sobie go "wygooglowałam" i powiem, że fajnie Ci to wyszło :D Tak jak Marylin zresztą ^^

    ReplyDelete
  2. Dziękuję:) Widzisz, bawię i uczę. Teraz wiesz, że taki ktoś istnieje XD
    Tak na marginesie, Monice Marilyn się spodobała, ale moje dodatki wypruła. A to jędza! :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...