Wednesday 13 July 2011

MM

Oto moja tajemnica :P Wczorajszy wieczór spędziłam na przerabianiu zwykłego bawełnianego t-shirt'u w koszulkę z podobizna Marilyn Monroe. A że koszulka była raczej sportowa, dodałam kokardkę-broszkę i drapowania na rękawach z małymi czerwonymi kokardkami. Mam nadzieję, że Monice się spodoba (i że nie będzie miała dostępu do internetu, więc ją zaskoczę xd) Wiem, że chciała kiedyś koszulkę z MM.

 Nie mam drukarki więc muszę szukać innych sposobów na przenoszenie wzorów:( Najpierw naszkicowałam wzór na ekranie laptopa, to co przebijało udało mi się odrysować. Potem bawiłam się w wycinanki i zamalowywanie przez papier na koszulce. Na końcu wypełniałam kontury. Niestety, farba nie wyszła równo i w jednym miejscu jest raczej matowa. Może to od materiału zależy? Bawełna bawełnie nierówna. Coś już o tym wiem :P
Oto efekty żmudnej pracy:





xoxo
Agnieszka

P.S. Lecę robić kolejne porcje i smaki lodów! :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...