Sunday 29 January 2012

Saturday Night Out

Kilka zdjęć z cudownego sobotniego wieczoru spędzonego z Alą :*  Zdjęcia zrobiła nam Monika, zanim wyszłyśmy tańczyć ( kocham tańczyć :P).


A few photos from a lovely Saturday night spent with Ala. Pictures taken by Monika, just before going out and unleashing our 'dance' energy :P

Fryzury- dzieło Moniki ;)

Our hair-dos - Monika's inventions ;)










Bluzka/Blouse- Camaieu
Spodnie/Trouser- Derby Jeans
Buty/Shoes- CCC + Glitter DIY

xoxo,
Agnieszka :)

2 comments :

  1. Paryin' partyin'! :D
    Gdzie żeście balowały? ;)
    W ogóle ALA! nie widziałam sto lat! Pozdrowienia dla Ali proszę przekaż, bo nie wiem czy bywa tu i czyta. Jeśli Alu czytasz, to Pozdrawiam :D ;*
    Podobuje się mnie Twoje hairdo :D me gusta mucho jak to mówią :D
    ;) :**

    ReplyDelete
  2. @Karolajna:
    Balowałyśmy w X-Demonie :P
    Przekażę pozdrowienia. Tak się składa, że w środę, bo znowu się widzimy :)idziemy zobaczyć "Europejskiego" sobowtóra Michaela Jacksona xd
    Dziękuję, mnie także się podoba. Moja siostra teraz ćwiczy na wszystkich, a ja korzystam ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...