Wednesday 28 December 2011

DIY: Taśmy ozdobne na okna

Raz na jakiś czas moja mama lub ja zmieniamy aranżację wiszącą w oknach. Za pierwszym razem była to taśma i gerbery, następnie piórka i perły na żyłce, no i teraz powrót taśmy z kwiatami. Nie dość , że bardzo ładnie się to prezentuje to dodatkowo jest całkiem tanie i proste do wykonania.

Potrzebne będą: tasiemka (ok. 3,50zł/20m), pistolet do kleju w lasce i klej ;), nożyczki, kwiaty sztuczne- główki (80gr/szt.), taśma do kwiatów lub szersza wstążka, ewentualnie coś do zawieszenia, jeśli nie ma przyklejonych haczyków do okna (nadają się te do wieszania metalowych pałąków do firanek).

Wykonanie:
  1. Z szerokiej taśmy ucinamy 3 paski (2 długie-takie same i 1 krótszy) tak, aby zawiesić je na 3 okna.
  2. Ucinamy paski tasiemki, tak aby długością odpowiadały szerokiej taśmie. Ja użyłam aż 4 paski tasiemki na każdą taśmę, ponieważ robiłam paski po bokach po każdej stronie.
  3. Tasiemki naklejamy ostrożnie na szeroką taśmę za pomocą kleju w lasce. Można również użyć kleju do materiału.
  4. Na końcu na dole taśmy naklejamy z dwóch stron sztuczne kwiaty.
  5. Zawieszamy ozdobę na okno.





xoxo,
Agnieszka

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...