Wednesday 21 December 2011

Tarta z karmelizowaną cebulą i serem pleśniowym

Oryginalna wersja to tarta z kozim serem, ale co tam. Trzeba próbować różnych wariantów ;)

Mam nadzieje, że będzie smaczne. Przepis podpatrzony na BBC Entertainment w Brytyjskiej wersji programu "Ugotowani". Zobaczyłam tam również inną ciekawą rzecz- Limoncello, które niedługo zrobię :P

EDIT: Już próbowałam. Głosy w rodzinie rozkładają się tak: Ja- takie sobie, najlepszy z tego jest ser, Mama- bardzo dobre, Monika-"ja podziękuję", a tata jeszcze nie jadł, ale i tak zje, jak zawsze :D

Składniki:
  • 250 g kruchego ciasta – świeżego lub mrożonego
  • 4 duże cebule
  • odrobina tymianku
  • 2 jajka
  • 150 ml mleka 
  • 125 g sera pleśniowego lub koziego (ja użyłam camemberta)
  • sól
  • pieprz

    Przygotowanie:

    Podpiec spód z kruchego ciasta. Podsmażyć cebulę na oliwie aż zrobi się brązowa. Jajka roztrzepać z mlekiem, przyprawami i dodać do farszu. Rozsmarować nadzienie na cieście. Ser pokrojony w plasterki, rozłożyć na tarcie. Piec w 180 stopniach przez 25 minut. 
 E Voila!


xoxo,
Aga :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...