Friday 9 December 2011

Zupa bagienna

Dawno, dawno temu zobaczyłam ten przepis w jednym z programów Nigelli. Niestety dopiero teraz miałam okazję go wypróbować. Wolałabym, żeby to była zupa-krem, ale w takiej wersji też jest w porządku;) Zawsze można dorzucić do niej groszku ptysiowego albo grzanek. Ja dzisiaj to po prostu jem (raczej piję z filiżanki xd) bez dodatków.

Składniki:

  • 4 kubki mrożonego groszku
  • 1 dymka (ja użyłam zwykłej cebuli)
  • 3 kubki wrzątku
  • Bulion warzywny lub z kury (lub woda z kostkami rosołowymi)
  • 1 mozzarella (ok. 300g)
 Ugotować groszek i dymkę(/cebulę) z bulionem. Wyrzucić cebulę i włożyć groszek do miksera. Dodać mozzarellę. Miksować, aż zupa będzie gładka.


xoxo,
Agnieszka :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...