Friday 21 October 2011

Dzisiejsze zdobycze

Z tego powodu, że mamie bardzo się spodobała zasłona w kwiaty, którą  kupiłam tydzień temu, dzisiaj wybrałam się jeszcze raz do lumpeksu, żeby kupić więcej materiałów w kwiatowe wzory. Szukałam też takiej zasłony, aby pożyczyć ją rodzicom do ich pokoju (nie oddam jej, bo tak mi się podoba :D a poza tym: nie ma to jak kupować rzeczy do własnego mieszkania, którego się jeszcze nie ma xd). Dodatkowo kupiłam marynarkę tacie, którą mam zamiar przerobić-dodać te fajne "stare" łaty na łokcie :)
Już nie mogę się doczekać, żeby się za to zabrać! :)

Niestety ten weekend jest już bardziej zawalony akademicką papierkową robotą, ale jutro wieczorem na pewno znajdę trochę czasu, żeby poprzerabiać parę rzeczy.


Uwielbiam wzory kwiatowe! To takie angielskie :D


Kilka ruchów żelazkiem i będzie o niebo lepiej ;)

2 poszewki na poduszki. Fajna mieszanka kolorów i wzorów. Na pewno do czegoś mi się przydadzą :)

Poszewka na poduszkę


Nie mogłam się oprzeć tej poszewce na kołdrę w żółte słonie :P Isn't that sweet?
Udanego weekendu!
Agnieszka

2 comments :

  1. Aaaaaa! Kocham te słonie! Kocham kocham! :D
    Chciałabym mieć taką sukienkę! W takie słonie. Śliczne są! I kolory też mi się szalenie podobają!
    Bardzo mi się również podobają te błękitne poszewki na poduszki. Przeurocze są :)))

    ReplyDelete
  2. Poszewka poszewką, ale nie musi tak zostać :D
    Na razie ją zostawię, a potem pomyślę, co by z nią zrobić. Sukienka czy spódnica z klosza byłaby akurat i do tego halka z wieloma warstwami:) Ach już się rozmarzyłam :P

    Jeszcze trochę i będę na bieżąco z Mentalistą :)
    Może następny serial to Glee?
    A i nie mogę się doczekać kolejnego sezonu Chuck'a. Podobno będzie bardzo gorąco! xd Casey ma mieć dziewczynę :P

    Pozdrowienia! :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...