Sunday 9 October 2011

Polka dot underbust corset

Chociaż kolekcja moich gorsetów powiększyła się 2 miesiące temu, to jednak dopiero teraz mam okazję przedstawić mój dłuuugo wyczekiwany zakup.
Stało się tak, że kupiłam ten pin-up'owy gorset zamiast tego w wisienki. Ten półgorset jest rozmiaru 24''. Chciałam wypróbować coś mniejszego, ale po zastanawianiu stwierdzam, że idealnym rozmiarem dla mnie byłoby 26''. Właśnie, 26'' miał gorset w wisienki, ale ja się uparłam na maksymalny ścisk... Niestety budowa mojego ciała nie pozwala na totalny ścisk, bo nie mam tak naturalnie dużego wcięcia w talii, ale nie jest źle. Przy luźniejszym zasznurowaniu widać mi całe plecy i na nic zdaje się panel kryjący, który zakrywa jedynie ich połowę. Myślę o całkowitym wypruciu go lub przeszyciu, żeby nadrobić te kilka cm braku materiału:( Jednak nie poprzestaję na tym i mam zamiar jeszcze kiedyś kupić gorset w wisienki, bo bardzo mi się podoba, i już tak długo na niego czekałam:(  

***I mała recenzja : Gorset underbust czarny w białe groszki  Typ waspie. Rozmiar: 24''. Zakupiony na EvilDolls. Posiada 16 spiralnych metalowych fiszbin. Cena: 119 zł. Jest bardzo dobrej jakości. Świadczy o  tym wykonanie, ilość warstw materiału, taśma wzmacniająca w talii, podszewka z bawełny do gorsetów, wytrzymałe wiązanie i panel kryjący (tzw. modesty panel). Gdyby nie ciut za mały rozmiar, byłby to najlepszy gorset, jaki posiadam. Lecz jest to nie wina producenta, a moja:(  Tak czy inaczej, ode mnie za jakość, wygląd i cenę ma  najwyższą notę.***

Myślę, że przy dłuższym noszeniu mój "polka dot" półgorset bardziej wpasuje się w moje kształty i będę mogła coraz bardziej się sznurować. Pożyjemy, zobaczymy, a tymczasem kilka zdjęć z udziałem tym razem mnie, a nie jedzenia :D


Panel kryjący (modesty panel)

Taśma wzmacniająca w talii i metalowy busk


*Moja twarz z powrotem staje się coraz bardziej czerwona, ale wierzę, że te wszystkie dermo-specyfiki są tego warte.






płaszcz- C&A
bluzka- Camaieu
spódnica- vintage (od mamy lub babci)
underbust- EvilDolls
torebka- sh
rajstopy- ?
kołnierzyk- zrobiony przez mamę
buty- Deichmann

Miłej niedzieli,
Agnus

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...