Saturday 15 October 2011

Recent finds

Piątek upłynął mi na wielogodzinnym poszukiwaniu odpowiednich materiałów i cardiganów. Przeszukałam 4 sklepy z używaną odzieżą i nic nie znalazłam:( Jedynie koło Hermesa dostałam dwie koszulki (w niebieskie kwiaty, i dziecięcą w brązową kratę) i dwa materiały na wagę, za które zapłaciłam całe 3,30 zł! Ten długi materiał szczególnie przypadł mi do gustu. Jest to bawełniana długa zasłona. Moja mama z chęcią by ją do czegoś wykorzystała, ale ja na razie zostawię ją w spokoju:) bowiem mam wobec niej już pewne plany :P

Nachodziłam się za sweterkami, a okazało się, że od razu powinnam iść do lumpeksu koło mnie, bo dostałam tam 4 świetne cardigany, i to w bardzo dobrej cenie. Ten z haftem wokół szyi będę nosić od razu, natomiast reszta na razie posiedzi w szafie zanim nie zabiorę się za mój kolejny projekt. Nie mogę się już doczekać, aby przerobić je! Ale to może potem :D



Udanej soboty!
Agnieszka :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...