Thursday 16 August 2012

Life lately

Życie ostatnio było dosyć monotonne, ale nie narzekam. korzystam z każdej takiej chwili. Czas szybko ucieka, ale też ciężko stwirdzić jakiekolwiek różnice. Kiedy się odpoczywa, raczej rzadko spogląda się na zegarek i wszystko wydaje się być takie podobne do siebie.

A to właśnie robiłam ostatnio. Wszystko pokazane na zdjęciach. Oczywiście nie tylko to, co robiłam, ale też otoczenie.

Taka mała wycieczka po polu namiotowym i po naszej przyczepie ;)
 

Lately my life has been monotonous, but I enjoy every second of it. Time flies really fast, but at the same time, I cannot tell the difference. When you're resting, you don't really look at your watch and days seem to be the same. 

And this is what I've been doing lately. All in pictures. Not only life, but also surroundings. 

A little trip around our campsite and our caravan ;)

Our 'pen tattoos' made by our 6-year old friend xD

xoxo,
Agnieszka

3 comments :

  1. Kurcze fajne te zdjęcia, wszystkie są fajne rzecz jasna, ale te jakoś mi przypadły do gustu ;D najbardziej mi się podoba zdjęcie laptopa bo masz dokładnie taki sam xD

    ReplyDelete
  2. Dzięki :)

    Może dlatego, że są biało-czarne? ;)

    O proszę, nie wiem dlaczego myślałam, że masz Toshibę? Może dlatego, że Kaja cały czas o swojej Tosi wspomina XD

    Ale tak, laptop musi być :P gdzie bym filmy i seriale oglądała? :D

    ReplyDelete
  3. Haha, a może dlatego ;)

    Nie, ona gloryfikuje Tosię, ale nie znaczy że ja ją mam XD Acera dostałam jakieś 1,5 roku temu, wszyscy na nim psy wieszają a w sumie nie wiem czemu, dobrze się spisuje ;D

    Inaczej być nie może, haha :D Na razie robię sobie od seriali krótką przerwę, choć czuję że będę szła w stronę sitcomów: świetne uzupełnienie do szarej rzeczywistości XD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...