Sunday 26 August 2012

Paweł & Mikołaj

Dzisiaj mam kolejną porcję zdjęć dla Was, lecz tym razem motywem przewodnim są moi kuzyni, Paweł i Mikołaj, którzy NAPRAWDĘ chcieli być zaprezentowani szerokiej publiczności internetowej. Ach, te ówczesne dzieci xD


Today I have another portion of pictures for you. This time the main theme are my cousins, Paweł and Mikołaj, who really REALLY wanted to be introduced to wide Internet audience. Oh, these contemporary children xD

Moje ulubione zdjęcie Pawełka :)
I ulubione zdjęcie Mikiego :)




Miki i jego bliźniak-duszek xD

xoxo,
Agnieszka

P.S. Pozdrowienia chłopaki! ;)

6 comments :

  1. 5 zdjęcie mi się najbardziej spodobało :P Przeurocze ma piegi <3

    ReplyDelete
  2. Najbardziej spodobało mi się to z duszkiem :D

    ReplyDelete
  3. @thedarksideoflight:

    Rzeczywiście, piegi Paweł ma przeurocze ;)

    ReplyDelete
  4. @Paulina:

    Tak myślałam, że może Cię to zainteresować :D

    Muszę Ci się przyznać, że jestem całkiem dumna z tego zdjęcia. Ja- osoba nieznająca się na fotografii at all i coś próbująca robić. To Ci dopiero! XD Ale i tak na razie podpisuję się pod tym tekstem krążącym po sieci w stylu: "nie umiem robić dobrych zdjęć, ja mam tylko drogi aparat" XD

    ReplyDelete
  5. świetne te zdjęcia w ruchu:)

    ReplyDelete
  6. @Czarownica:

    Dziękuję bardzo :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...