Friday 24 August 2012

Wyróżnienie/ The Versatile Blogger Award

Muszę przyznać, ze jestem bardzo zaskoczona i wdzięczna za wyróżnienie przyznane mi przez thedarksideoflight. Nigdy nie brałam udziału w niczym podobnym i zawsze się zastanawiam, o co chodzi w tych blogowych przedsięwzięciach. Ale przejdźmy do rzeczy, zgodnie z zasadami muszę powiedziec coś o sobie, więc zaczynajmy.

I have to admit that I'm surprised and grateful for the award given to me by thedarksideoflight. I've never taken part in a blog event of that kind so I'm a bit confused what it is all about, but please, forgive me this :P So let's start with the questions about me.



1. Nie lubię zwierząt, z wyjątkiem kotów. Nie wiem dlaczego tak mam, ponieważ w dzieciństwie miałam mnóstwo zwierząt, ale teraz mi się odmieniło. Mam chyba jakiś problem z "bakteriami", itp. Ale pracuję nad tym i myślę, że chciałabym mieć w przyszłości kotka ;) / I don't like animals, but cats are the exception. I don't know why because I always had a lot of pets as a child, but now it's different. Maybe it's because of my slight problem with 'bacteria', etc. But I'm working on it and i think I want to have a kitty in the future ;)

2. Kocham herbatę. Kawę co prawda czasem wypiję, ale nie jest tak smaczna jak herbata. Uwielbiam miętową, zieloną i Earl Greya + jakieś mieszanki z mojego lokalnego sklepu z herbatą. / I love tea. I drink coffee sometimes but I truly prefer tea. I adore mint, Earl Grey and green tea +some mixed tea from my local tea shop.

3. Jestem osobą nieśmiałą, niepewną, niezdecydowaną i raczej o niskiej samoocenie. Ale staram się nad tym pracować. Mówię Wam, praca nad sobą jest najgorsza. / I'm a shy, indecisive, insecure person with quite low self-esteem. But I'm trying to overcome these obstacles in my life. Man, improving upon yourself is always the hardest.

4. Zasady są bardzo ważną częścią mojego życia, nie chodzi mi tu o jakieś prawa, przepisy, etc., ale bardziej o mój sposób na życie i to, co wg mnie jest właściwe. Zawsze staram się być wierna sobie i temu, w co wierzę. / Principles are a very important part of my life. I'm not talking about general rules or laws, etc. but rather the way I perceive life and what's right for me. I always try to be faithful to myself and to what I believe in.

5. Być może i jestem poważnym człowiekiem, ale kocham się śmiać.  Dlatego uwielbiam dowcipy, stand-up, kabarety, najlepiej abstrakcyjne, o czarnych humorze i ogólnie postrzegane jako "niewłaściwe" XD / Maybe I am a very serious person, but I tell you one thing- I love laughing. Therefore I'm a fan of cabaret, comedy, jokes and stand-up. Particularly, I'm fond of abstraction, dark humour and everything that is considered 'inappropriate and offensive' XD

6. Kocham ponad życie wszystko, co związane ze starymi i minionymi epokami. Interesują mnie: moda, sztuka, styl życia, tradycje i obyczaje. Ostatnio wzięło mnie na epokę wiktoriańską. /I love everything that is linked to old and bygone eras. I'm interested in their fashion, traditions, customs, art and lifestyle. Lately, I've been in love with Victorian era.

7. Mam fioła na punkcie winyli. Sukcesywnie powiększam moja kolekcję i mogłabym godzinami przesiadywać tylko i wyłącznie w towarzystwie mojego gramofonu. / I'm crazy about vinyls. I'm growing a big collection with a success. And I can spend hours listening to my favourite 'friend'- turntable.


No, to by było na tyle. Myślę, że dowiedzieliście się o mnie czegoś ciekawego XD /  So that would be it. I hope it was interesting to know me a bit better XD


Blogi, które otrzymują moje wyróżnienie:/ Blogs that are nominated and awarded by me*:
1. Lucky Lucky Lavender
2. A beautiful mess
3. Skunkboy Creatures
4. Drawing Dreaming
5. Esme and the Laneway
6. Love Elycia

*I encourage you to taking part in this award-giving and writing about yourself. But of course, the decision is always yours :)

xoxo,
Agnieszka

2 comments :

  1. Herbatę w smaku też wolę, ale dzień bez kawy jest jakiś taki martwy ;) Zwierzaki kocham wszystkie, chociaż koty najbardziej ;) Z 3 jest u mnie tak samo, czasami praca nad sobą nie pomaga jak masz w otoczeniu kogoś, kto psuje wszystko :/
    Też fascynują mnie poprzednie epoki, ale nie w aż takim stopniu jak Ciebie :) Z gramofonem ostatni raz miałam do czynienia jak byłam mała - bracia włączali mi czytane bajki żeby mieć ode mnie trochę spokoju xD

    ReplyDelete
  2. A ja z gramofonem mam do czynienia dopiero teraz, ale jak to mówią 'lepiej późno niż wcale' xD

    Cóż za wspaniałomyślni bracia :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...