Monday 27 August 2012

LOL

Wiem, że to dziwne, "głupie", ale to jest przezabawne. KOCHAM TO! A ten taniec...chyba sobie przećwiczę ich ruchy wieczorem xD

Oczywiście ten przebój krąży po Internecie od bardzo dawna, ale Agnieszka jak zwykle jest na bakier z nowościami, nie? :P
 

I know it's weird, silly, but it's HILARIOUS! I L-O-V-E IT! And that dance...I'm gonna try their moves tonight xD

Of course, this video has been on the Internet for a long time but I'm always out of touch with ongoing sensations :P

P.S. Kocham Koreańczyków :D / I love Koreans :D


xoxo,
Agnieszka

22 comments :

  1. Kurde, mogłam Ci to miesiąc temu podrzucić XD zastanawiałam się, ile można zrzucić chodząc tak na uczelnię, lol XD

    ReplyDelete
  2. To trzeba było tak zrobić. Wiesz, że gustuję w dziwacznych piosenkach (typu Pikachu, etc.) XD

    A co, chcesz wypróbować tą metodę? :P

    ReplyDelete
  3. Świetne ćwiczenie na mięśnie ud, lol XD :P

    ReplyDelete
  4. No to co laski, zbiórka o 6 rano pod wiaduktem? :P bo rozumiem że do wiaduktu rozgrzewka XD

    ReplyDelete
  5. Jasne, nie ma sprawy. To jak, Paulina, poprowadzisz nasze "zajęcia" ? xD

    Tylko trzeba sobie stroje załatwić. Moim zdaniem fitnessowa estetyka lat 90. będzie idealna ;)

    ReplyDelete
  6. Paulina Chodakowska, lol XD :P

    ReplyDelete
  7. Hahahaha, Kaja, po prostu mnie zatkało XD

    no dobra dziewczyny, jendnym słowem... http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/08/98d9b8de7c0135518744afbcfdaec2f1.jpg?1346131809 xD

    a pod wiaduktem rozgrzewka o taka: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m931onAyxp1r1pmi8o1_500.gif

    ReplyDelete
  8. rozgrzewka szczególnie mi się podoba :P

    ReplyDelete
  9. Spoko, ale kto nad a kto pod, to istotne :P XD

    Paulina to dobrze, że zatkało, będziesz mniej gadać :P XD

    ReplyDelete
  10. Jeśli nie masz nic przeciwko to chciałabym być nad xD lubię klimaty "trzęsącego się tyłka" XD

    O proszę i jakie ładne przejście w stronę Pauliny. Więc Paulino Chodakowska, masz już trzęsący się tyłek i może jakoś to skomentujesz? ;)

    ReplyDelete
  11. Paulina będzie pod spodem :P XD

    ReplyDelete
  12. Trzęsący się tyłek utrudnia całą pracę rumpologa :( ale z drugiej strony to dobre ćwiczenie, a poza tym będąc pod będę miała dobre ćwiczenie abs XD

    Paulina Chodakowska... nawet ładnie brzmi, teraz się dopiero skapnęłam, że to nazwisko już samo w sobie usportowione, Ewka była po prostu skazana na sport od urodzenia XD

    I nie, mnie tak łatwo nie przytknąć ;P zapodam Wam kolejne ćwiczenia, z którymi warto się obeznać zanim ze mną wybierzecie się na tournee <3

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m99v8xSIAV1revnn0o1_500.gif
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m99v8xSIAV1revnn0o2_500.gif

    XD

    ReplyDelete
  13. To wszystko jest boskie! XD Ale szczególnie ten tańczący chłopiec :) Nie mogę się na niego napatrzeć ;)

    Kaja i Ania uwielbiają różowe małe dziewczynki, a ja małych chłopców. Boże, jak to brzmi! :P

    A tak BTW. Podzielę się z wami tragiczną wieścią. Moja rodzina dopięła swego i z podróży do Warszawy przywiozła małego psa shitsu. Jestem naprawdę załamana :(

    ReplyDelete
  14. Agnieszko, ależ się rozbestwiasz ;P Bo w ćwiczeniach chodzi o to, aby się dobrze wybawić ;) teraz nie wiedzieć czemu, ale skojarzył mi się Chris Rock i jego 'obrona' rapu, słyszałam że ponoć nim męczyłaś Kaję xD wydaje mi się, że stałyśmy w tej samej kolejce po poczucie humoru haha :D

    'Kaja i Ania' fajnie brzmi XD

    biedna Agnieszka :( mam nadzieję, że jednak nie będziesz musiała go wyprowadzać ;)

    ReplyDelete
  15. Serio? Nie podchodź tak do tego źle, psy są fajne, o ile dobrze się je wychowa :) Naprawdę dużo zależy od podejścia :)

    Ja i Ania lubimy kolor różowy, lol :P XD

    Paulina - 8ABS, czy jak to tam się zwie, obciąża kręgosłup :(

    ReplyDelete
  16. uuuuu współczuję :( mam nadzieję, że nie będziesz musiała go przynajmniej wyprowadzać ;)

    'Kaja i Ania', brzmi trochę jak 'Bolek i Lolek Xd''

    A tak btw, słyszałam że męczyłaś Kaję Chris Rockiem :D Już Kai to mówiłam, ale teraz Tobie to powiem: Agnieszko, stałaś razem ze mną w tej samej kolejce po poczucie humoru! :D

    ReplyDelete
  17. Kaja: to nie 8abs, to gangamabs!, a to różnica ;)

    ReplyDelete
  18. Już im powiedziałam, że nie chcę mieć nic z psem wspólnego.

    Nie uwielbiam jakoś specjalnie Chrisa Rocka, ale ogólnie to spoko gość. Męczyłam ją, bo ten filmik zamieściłam w naszej prezentacji o telewizji na kulturę amerykańską.

    No rzeczywiście, razem tam stałyśmy. Teraz Cię kojarzę :D

    ReplyDelete
  19. Czyli łamanie kręgosłupa :P XD

    Aga, po prostu miej dobry stosunek do psa, a on będzie miał do Ciebie ;). Jesteście na siebie już skazani, więc za bardzo wyboru nie masz XD. A psy są taaakie kochane <3 Tylko daj szansę :)

    ReplyDelete
  20. Zazwyczaj sprawy niechciane się później lubi, więc nie mówmy od hop XD nie będzie tak źle ;) ja np kiedyś nie chciałam drugiego kota (Husi, jakoś nie byłam przekoanana do drugiego kota, przy trzecim już tak nie miałam), ale się okazało że to najwierniejszy kot i ciągle ze mną siedzi, a niechęc poszła w zapomnienie XD

    tzn ja też nie, ale uwielbiam to o rapie ;D oj łamanie kręgosłupa od razu, mogło być gorzej ;)

    ReplyDelete
  21. Niby tak, ale ja nie lubię zwierząt, jedynie koty. Więc jakby to był kot to nie byłoby problemu ;)

    Postanowiłam, że sobie spokojnie żyć będę własnym życiem, pies własnym, nie będziemy sobie w drogę wchodzić i jakoś to przetrwamy :P

    ReplyDelete
  22. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...